logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۸۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه دندی:

تبعیت از رهبر انقلاب، ضامن عبور از فتنه ها است/ آزادی موصل پروژه خلافت داعش را باطل کرد

تبعیت-از-رهبر-انقلاب،-ضامن-عبور-از-فتنه-ها-است-آزادی-موصل-پروژه-خلافت-داعش-را-باطل-کرد

امام جمعه شهردندی با تاکید بر تبعیت از مقام معظم رهبری و با بیان اینکه هر کس در زمان یاری رهبر خود در خواب باشد با لگد دشمن از خواب بیدار می شود، گفت: تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی ضامن عبور از فتنه ها و موجب بصیرت است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام حسینی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به 23 تیر سالروز پایان آشوب و فتنه سال 78، اظهارداشت : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن از هر راهی برای براندازی و ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کرده که جنگ تحمیلی هشت ساله، فتنه 78 و فتنه 88 از جمله توطئه ها و دشمنی هاست.

وی با بیان اینکه تمام فتنه ها و توطئه ها به خاطر بصیرت و موقعیت شناسی ملت انقلابی ناکام مانده، افزود: نباید از توطئه و برنامه ریزی دشمن غفلت کرد بلکه باید همیشه هوشیاری و دشمن شناسی خود را حفظ کرد.
*دشمن جنگ فرهنگی به راه انداخته است
امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه دشمن همیشه هست ولی دشمنی ها فرق می کند، گفت: اگر دیروز دشمن جنگ هشت ساله را تحمیل کرد، امروز جنگ فرهنگی به راه انداخته است.
حجت الاسلام حسینی نسب به ماجرای شکست اندلس و پیروزی دشمنان با جنگ فرهنگی اشاره کرد و اظهارداشت: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی و موجب خنثی کردن جنگ فرهنگی دشمن می شود.
وی با تاکید بر حمایت از حقوق آمران به معروف و ناهیان از منکر ، افزود: خانواده ها، والدین و مومنان نسبت به همدیگر وظیفه امر به معروف و نهی از منکر دارند و وظیفه همگان است همدیگر را به کار خوب دعوت و از کار بد نهی کنند.
خطیب جمعه شهر دندی به مناسبت سالروز تشکیل شورای نگهبان، به جایگاه این نهاد انقلابی اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان مانع می شود که نظام اسلامی از خط دین و اسلام منحرف شود.
*آزادی موصل پروژه خلافت داعش را باطل کرد
حجت الاسلام حسینی نسب به مسائل منطقه هم اشاره کرد و با تبریک آزاد سازی موصل به مرجعیت شیعه ، دولت ، ملت و بسیج مردمی عراق، اظهارداشت: آزادی موصل هم پروژه خلافت داعش را باطل و هم نشان داد که مقاومت و ایستادگی هر ملتی در برابر ظلم، استقلال و آزادی را به ارمغان می آورد.
وی با بیان اینکه آزادسازی موصل برای ایران هم یک مسأله مهم و استراتژیک است، افزود: عراق بیشترین مرز مشترک را با ایران دارد و امنیت عراق برای ایران یک فرصت است چرا که نا امنی عراق موجب نا امنی مرزهای ایران می شود.
امام جمعه شهردندی از مسئله جذب نیروی کالسیمین در شهر دندی به عنوان مهمترین مسئله شهر نام برد و گفت، جذب نیروی بیکار بومی از طریق آزمون قابل تقدیر است اما همه باید از طریق آزمون جذب شوند و نباید برخی با واسطه گری و پارتی بازی قبل از آزمون جذب شوند و آزمون برای افرادی می باشد که نه واسطه دارند نه پارتی.
حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به آغاز برداشت محصولات کشاورزی، ضمن تاکید بر حمایت از کشاورزان و خرید به موقع محصولات کشاورزی توسط دولت، از کشاورزان نیز خواست زکات خود را پرداخت کنند.
وی با اشاره به 25 شوال، سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) را تسلیت گفت و از مردم خواست در مجلس عزای مؤسس مذهب جعفری پرشور شرکت کنند.

شمیم ماهنشان.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر